DemoLab UIB

Els alumnes de 4t d’ESO que actualment estan realitzant l’assignatura de Biologia i Geologia han participar avui en l’activitat “Anem a fer una medusa d’ADN!”, que forma part del programa “Demolab” de la UIB.

Les al·lotes i al·lots han utilitzat tècniques senzilles per obtenir aquesta molècula fonamental per a la vida, però també han repassat de la mà de persones expertes algunes característiques dels organismes. Les expectatives eren bones, però els resultats les han superat, i podem dir que tant els alumnes com els professors hem gaudit d’una estona molt agradable, entretinguda i  enriquidora.

Volem agrair l’esforç i dedicació que els monitors han prestat en aquesta activitat.

El programa Demolab, de la Facultat de Ciències de la UIB es desenvolupa en el marc del Programa d’Orientació i Transició a la Universitat (PortUIB) de la UIB i la Conselleria d’Educació i Universitat del Govern de les Illes Balears.