Intercanvi amb Trostberg (Alemania)

L'alumnat del CFGS de Dietètica publica a la revista Útil

Aquest mes ha sortit publicat a la secció salut i bellesa de a la Revista ÚTIL un article de divulgació escrit pels alumnat de 2n curs del CFGS de Dietètica del IES Josep Miquel Guardia. L'article du per títol "La microbiota intestinal una nova finestra a la nostra salut", i tracta el concepte de microbiota, amb l'objectiu de donar a conèixer millor l'origen i importància de la flora bacteriana, conjunt de comunitats de microorganismes vius que s'alberguen en el tub digestiu humà i que ens resulten tant beneficiosos per a la nostra salut. A l'article també es destaca la importància de prendre consciència que els aliments han de ser nutritius, de qualitat i han de tenir una bona absorció intestinal perquè afavoreixin el desenvolupament d'una microbiota sana i activa. Destacant també la necessitat de fer un ús responsable dels antibiòtics, principal enemic d'aquests diminuts aliats de la salut de l'ésser humà.

A continuació s'adjunta una imatge de l'article i l'enllaç web de la revista digital, per qui tingui curiositat i vulgui conèixer més en profunditat el treball realitzat per l'alumnat de 2n curs del CFGS de Dietètica.

Enllaç web (article pàgines 8 i 9): Consulta l'article a la revista ÚTIL digital