PRIMER CONCURS DE BOOKFACE

BASES DEL CONCURS

1. PARTICIPANTS

Els concurs està obert a qualsevol alumne del nostre centre matriculat a ESO.

Cada concursant podrà presentar un màxim de dues propostes, que han de ser inèdites i originals, anant acompanyades de les dades personals de l’alumne.

2. LLOC DE PRESENTACIÓ

Es poden presentar fins al dia 13 d’abril de 2018 per correu electrònic a la següent adreça: Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.

3. JURAT i VEREDICTE

El jurat que avaluarà els treballs estarà format per:

•         Un membre de l’Equip directiu

•         Els membres del Departament d’Educació Plàstica i Visual

•         Tots els  membres de la Comissió de Biblioteca

El veredicte del jurat és inapel·lable. El jurat podrà declarar el premi desert, si ho considera oportú.

4. RESOLUCIÓ DEL CONCURS i PUBLICITAT

La resolució del concurs es donarà a conèixer en un acte públic durant el dia 23 d’abril que es celebrarà al centre.

Es divulgarà el resultat del concurs a través de la seva web i de la revista que elaboren els alumnes de segon d’ESO del centre.

5. PREMI

S’establiran dues categories i  s’atorgarà un premi a cadascuna d’elles:

•         Primer i segon d’ESO

•         Tercer i quart d’ESO

6. ACCEPTACIÓ DE LES BASES

La participació en el Concurs implica el coneixement i l’acceptació d’aquestes bases i la resolució del jurat.