Intercanvi amb Trostberg (Alemania)

Fi de classes 1r Trimestre 22-23

Benvolgudes famílies,

Us informam que pels cursos de 2n i 4t d'ESO, dimecres dia 21 desembre a les 14h es podran consultar els butlletins de qualificacions de la 1a avaluació, i pels estudis de Cicles Formatius i Formació Professional Bàsica, es publicaran dijous dia 22 de desembre a les 14h.

En cas de voler entrevistar-vos amb algun professor d'àrea podreu demanar cita contactant directament amb el professor mitjançant el GESTIB o enviant un correu electrònic. AQUÍ trobareu els dies, horaris i mails del professorat del centre.

Igualment us informam que el darrer dia de classe, el dijous 22 de desembre, hi haurà un horari reduït, de 9-13h.

Per tant, aquell alumnat que faci ús del transport escolar tindrà la recollida al matí una hora més tard de l'habitual.